tirsdag den 27. september 2011

Alle mine projekter

Puha... Jeg har godt nok gang i mange projekter for tiden, men sådan er det , når man bare ikke kan begrænse sig. Jeg kan bla. nævne to kuverttasker (en sort og en hvid), to abebamser, en bordskåner og en brødkurv. Og så er der nogle andre tasker også. Jeg vil prøve at få taget billeder af alle projekterne imorgen, så i kan følge lidt med i, hvor langt jeg når.

Når så jeg er færdig med alle de projekter, så har jeg en liste så lang, med ting jeg gerne vil prøve at lave. Listen får i at se en anden dag.

2 kommentarer:

  1. Det kender jeg godt (: man bliver ved med at opdage nye spændende ting, og så har man lige pludselig en milliard projekter i gang (: så nu har jeg begrænset mig selv og skal gøre nogen af alle mine projekter færdige før jeg må begynde på ét nyt..

    SvarSlet
  2. Ja, jeg skal vist også lige have afsluttet et par ting, før jeg giver mig i kast med noget nyt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...