tirsdag den 4. oktober 2011

Et projekt færdigt



Så er brødkurven færdig. Den skal bruges som gave, men jeg har allerede fået en bestilling på en mere.
Jeg vil prøve om jeg også kan få aberne færdige idag, men med en syg dreng er det svært.

I sidste uge fik jeg den dejligste gave med posten. Det var et lækkert tørklæde med stjerner, som jeg bare er helt vild med. Min veninde synes at jeg skulle have det bare fordi jeg er mig. Det er bare den sødeste gestus. Tusind tak min ven.



Da jeg var på apoteket idag, for at hente ny medicin til Daniel, kom jeg lige forbi en Tiger butik, og de havde den skønneste knage til at hænge på døren. Haps, en til hver af drengene. Og så skal jeg ikke engang have manden til at sætte dem op.


Ejsikkelej-rygsækken har jeg vundet i en konkurrence i Babysam.



3 kommentarer:

  1. Den ser lidt sej ud (: når jeg engang har færre projekter kan det godt være jeg vil have opskriften, hvis jeg må (:

    SvarSlet
  2. Ja, den er blevet vildt god... Du siger bare til, når du skal bruge opskriften:)

    SvarSlet
  3. Tak for den fine brødkurv søs:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...