torsdag den 8. marts 2012

Tunikaen og et nyt hækleprojekt

Jeg kom til at gøre det igen. Starte et nyt projekt, selvom jeg har mange ufærdige ting til at ligge. Heldigvis var det hurtigt færdigt, og skal afleveres til ejermanden idag. Det var en bekendt, som spurgte om jeg ikke kunne lave noget der kunne varme hans hals, da han arbejder meget ude. Og det gjorde jeg så. En halsvarmer ala Bang Bolbro.


Det er egentligt ganske simpelt. Den er hæklet i rib, og er lige til at trække ned over hovedet.

Men selvom jeg nogle gange laver disse overspringshandlinger, så skrider mit tunika-projekt fremad. Jeg har hæklet fronten færdig, og det er lykkedes at få lavet en v-hals. Det er så meningen, at der skal være et smalt stykke rib rundt ved halsen.



Jeg vil også lige vise et gammelt projekt, som jeg aldrig fik taget billede af. En hæklet bold til den mindste af drengene.




1 kommentar:

  1. Tunikaen ser spændende ud :) glæder mig til at se den når du bliver færdig

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...